sandralinneasofia

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Sandra Mitrovic - 23 mars 2013 16:03

Idag är ingen bra dag....


Känns som allting faller och jag känner mig verkligen inte på topp..

Men oavsätt vad så måste jag ju kämpa, för jag har en familj att ta hand om.


Idag har vi inte gjort något särskilt, men ska strax börja med maten här hemma

och sen senare tänkte jag att jag skulle ge mig ut på en joggingrunda och imorgon

tänkte jag att jag och Tindra skulle gå en lånpromenad och sen parken. Hoppas på

att det är lika fint väder imorgon som det är idag =)


Hoppas humöret vänder, då jag inte mår bra så kan jag va väldigt irreterad

av mig, så hoppas det vänder så man slipper må dåligt av två andledningar!


Hoppas ni andra haft en bra Lördag.


Ni är mitt allt, fast jag har världigt svårt att vissa det <3


Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards