sandralinneasofia

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Sandra Mitrovic - 26 juni 2013 18:05

Ja eftersom mina älsklingar vilade sent idag så tog jag mig en joggingtur på 40min :) och jag tänkte "jag älskar ju detta, aldrig mer ge upp denna träning" kändes lättare att jogga idag en i Söndags & Måndags. Och sen hade jag bra musik, konstigt de fick mig på bra humör <3
Imorgon blir de promenad på morgonen och sen tvätta, städa packa sen ge oss iväg till Landskrona :D och ska fortsätta med joggingen/träningen där. Som sagt inte ge upp de du älskar Sannie.

Nä strax hoppa in i en snabb dusch och sedan fixa något käk..

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 26 juni 2013 09:02

Ja jag är så lycklig att vi kan köpa sommarkortet (busskort) så vi kan resa och uppleva saker tsm så Tindra får njuta riktigt av sommaren i år. Så himla glad att jag la undan mer pengar än tänkt. LYCKA!
Så nu ska vi åka omkring i skåne och uppleva saker tsm.

Angående träningen tog jag en vilodag/skitiallt dag igår för var helt slut och mådde inge vidare men idag ska de ta nya tag senare ska vi ut hela familjen delvis köpa sommarkortet och lite andra ärenden. Och ikväll ska jag på joggingen igen :) och kosten ska skötas. Igår missköte jag den också. Men idag vart de 100gram fruktmüsli och 100gram yoghurt och såklart kaffe :)

Jag älskar min älskade sambo och dotter otroligt mycket utan er hade jag aldrig klarat av att leva eller kanske men livet hade varit kaos. Säkert ätit i hjäl mig och massa andra saker jag är otroligt glad över att du stöttar mig i hjärtat (AnteMan)
Du stöttar mig i träning och kost när jag helst av allt vill skita i det och min hälsa, du förstår intw hur lyckligt lottad jag igentligen är. Fast du har vissa brister så har jag det också många många.. Som jag hoppas vi kan lösa tsm. För utan dig vill jag inte leva <3

Ni är den bästa kärleken man kan få. När jag bara gråter så får ni mig glad igen :)
Ni är LYCKA <3.

jag älskar er <3

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards