sandralinneasofia

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Sandra Mitrovic - 12 juni 2013 10:53

Idag var de valfritt att komma till skolan, så valde att jag skulle umgås med min kärlek, då vi behöver det.
Jag älskar dig mer än något annat Tindra också. Och det är du som har räddat mig och är bokstavligt talat min bästavän och sambo. För säger nästintill allt till dig och du och jag känner varandra bättre än någon annan. Så aatt lämna dig ensam hade jag aldrig klarat, hur mycket brister vi båda en har, såå är det de vi måste bearbeta med, så är de bara.
Vill bara aatt du ska veta att jag älskar dig och enda gången jag skulle flytta ifrån dig är om du behöver reda ut saker på egen hand, men hade aldrig lämnat dig helt ensam. Fast ibland känns det som om vi hade behövt och testa på att bo själva,men inte de jag vill.

Lite annat, har blivit dunder förskyld och hals ont :/ riktigt jäkla pissigt, men orkar inte stanna inne för det.

Hoppas ni får en bra Onsdag.

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards