sandralinneasofia

Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

Onsdag - min familj är mitt allt <3

Av Sandra Mitrovic - 26 juni 2013 09:02

Ja jag är så lycklig att vi kan köpa sommarkortet (busskort) så vi kan resa och uppleva saker tsm så Tindra får njuta riktigt av sommaren i år. Så himla glad att jag la undan mer pengar än tänkt. LYCKA!
Så nu ska vi åka omkring i skåne och uppleva saker tsm.

Angående träningen tog jag en vilodag/skitiallt dag igår för var helt slut och mådde inge vidare men idag ska de ta nya tag senare ska vi ut hela familjen delvis köpa sommarkortet och lite andra ärenden. Och ikväll ska jag på joggingen igen :) och kosten ska skötas. Igår missköte jag den också. Men idag vart de 100gram fruktmüsli och 100gram yoghurt och såklart kaffe :)

Jag älskar min älskade sambo och dotter otroligt mycket utan er hade jag aldrig klarat av att leva eller kanske men livet hade varit kaos. Säkert ätit i hjäl mig och massa andra saker jag är otroligt glad över att du stöttar mig i hjärtat (AnteMan)
Du stöttar mig i träning och kost när jag helst av allt vill skita i det och min hälsa, du förstår intw hur lyckligt lottad jag igentligen är. Fast du har vissa brister så har jag det också många många.. Som jag hoppas vi kan lösa tsm. För utan dig vill jag inte leva <3

Ni är den bästa kärleken man kan få. När jag bara gråter så får ni mig glad igen :)
Ni är LYCKA <3.

jag älskar er <3

Sannie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mitrovic - 9 november 2018 13:34

Jag beundrar verkligen folk som gör det dom vill & verkligen kan tänka på sig själva! ni ska ha en guldstjärna! man bör göra detta mera, men känns som de bara blir hinder för hinder ! ...

Av Sandra Mitrovic - 8 november 2018 09:07


I Tisdags blev Heylin 3år, min lilla pajas. Men natten till Onsdag kom den äckliga magsjukan på besök! usch. så vi ligger magsjuka ännu. jag och dom små är bättre men I morse fick Tindra det också. Så vi har isolerat oss här hemma. Även på Heylins f...

Av Sandra Mitrovic - 25 oktober 2018 11:48

jag ropar på hjälp, men ingen ser mig - vägrar höra mig! Jag ser rakt in i en dimma, dimman till min död! jag är så svag att jag inte orkar kämpa. mitt huvud exploderar, jag exploderar. jag vill inte mera! jag orkar inte själv, men ändå står jag...

Av Sandra Mitrovic - 2 oktober 2018 09:21

Hon har så ont, och jag önskar varje dag att jag kunde ta över hennes smärta.. Nu kanske hon måste åka in igen.. Den här jävla cansern kan försvinna från våra liv. Jag vill inte förlora henne redan. Min älskade Mamma .! Sannie ...

Av Sandra Mitrovic - 1 oktober 2018 07:59

...när man vill mer än vad man klarar av. Detta är så hemskt. När man skriker på hjälp, men där finns ingen som kan hjälpa. När man går under av sig själv. Mina antidepressiva har hjälpt länge nu. Men nu känns de som om min utmatthet tar över. Och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards