sandralinneasofia

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Sandra Mitrovic - 3 juni 2013 21:21

Kom ut på joggingrundan som tur var. Var skönt men fy vad jobbigt de blir när man hållt upp så länge och sen känns de som fan att jag har ont i kroppen. Men ska jogga nu varjedag och se om de går över annars får jag kontakta sjukgymnasten igen, förstår inte vad det är, men de sägs att jag måste träna styrka, och de jag igentligen skulle behöva är ett gymkort för att jag helt ska få bort det. Men det får tiden vissa hur det blir.

Nu ska jag i allla fall kika på oc :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 3 juni 2013 18:16

Nuvarande vikt: 77,8kg
Miljemått: 94cm

Jobbigt allt som har med viktresa att göra, går fram och tillbaka hela tiden. Och just nu har jag varit borta en lång tid från allt och försöker få in mig själv på banan igen, så jogging ikväll och kosten ska jag försöka ha mindre portioner. Så får vi se hur länge jag klarar de nu.

Inte långt kvar till sommarlovet :) härligt ska de bli. För de behövs på mig så jag kan konsentrera mig.mer på träningen än skolan och såklart min familj också :) men de gör jag hela tiden.

Och imorgon tror jag Mamma, Annis, Mikkan och hennes kille kommer ner. Ska bli trevligt var ju ett tag sen, och har bestämt mig att jag måste hålla stenhårt i träningen ändå, fast jag har folk här eller om jag skulle åka bort så får jag ändå se till och träna..

Nu ska jag snart ta tag i disken, medans älskling badar lillskruttan.

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards