sandralinneasofia

Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Sandra Mitrovic - 8 juni 2015 04:14

Nä kan inte somna om igen! Känner bara massa smärta och tankar kommer upp and att jag alltid förlorar dem personer som verkligen betyder oerhört mycket för mig.. Massvis med vänner som jag verkligen släppt in på livet o verkligen njutit av med, dessa människor har varit riktigt speciella för mig.
Dom enda som stannar i slutändan är ju min kära sambo o mina älskade barn!
Och det är jag otroligt glad över annars hade jag nog aldrig kunnat klara mig uppåt igen, fast jag knappt klarar de nu. Därför jag hela tiden blir deppig om o om igen.. För att jag känner mig ensam lämnad kvar men ändå inte.. O ska jag träffa nya människor så bakar Jag hellre än att ta ett steg närmre. För jag är så himla rädd att släppa folk inpå livet att dom kommer för nära mig när jag ändå kommer förlora dom i slutändan!!
Detta är en känsla jag nog aldrig kommer bli av med känns de som!!


Allt gör för ont
Vill inte bli lämnad här
Om o om igen!
Smärtan går inte att beskriva..
Alltid ensam i slutet
Ingen kommer någonsin förstå!

Sandy

Ovido - Quiz & Flashcards