sandralinneasofia

Alla inlägg den 19 juni 2015

Av Sandra Mitrovic - 19 juni 2015 11:31

Ja glad midsommar på er gott folk får jag ju börja med att säga!
I år försöker jag göra de bästa för Tindras skull. För hade jag inte haft några barn vet jag inte ens om jag hade firat midsommar!
Försöker att glömma att man firar ensam/bara våran lilla familj i år! Men tyvärr dyker ju tankarna upp hela tiden, vilket jag tycker är otroligt jobbigt men o andra sidan så är ju alkoholen viktig för dem flesta denna dagen. Synd man inte hade vänner med barn som också förstod situationen. Visst kan man dricka nått/några glas men man behöver inte supa sig stup full när de finns barn i närheten!!
Men det är min åsikt!
Vi ska i alla fall äta lite midsommar mat här hemma o sen ska vi bege oss ner till bostahusen o mysa + dansa kring midsommarstången!
(Dom har tivoli där denna helgen)
Och vill ju göra något för Tindras skull. Hon är värld att få minnas högtiderna som något bra!
Men tyvärr sticker mitt humör in lite o förstör, men jag tar nya tag o kämpar imot det. Då jag inte vill förstöra något för mina käraste <3
Nä nu ska jag ge mig på att fixa med maten, hoppas ni får en toppen midsommar :-)

Sandy

Ovido - Quiz & Flashcards