sandralinneasofia

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Sandra Mitrovic - 9 juni 2015 09:16

Idag skulle dom ha maskeradfest på dagis för att dom stora barnen som ska börja skolan slutar på dagis.. Så Tindra fick vara Madicken :-)
Och de passa henne utmärkt, de va de många som sa också!
Idag tänkte jag att vi skulle fixa lite hemma, så man kan få lite ordning o när jag känner att jag har energi för det med. Fast samtidigt känner jag mig skit trött :-P
Så tänkte rensa lite osv.. Måste få mera ordning på Tindras rum också. Men får ta lite i taget för att orken inte ska dö ut!
Sen får man se om man orkar gå en liten promenad, känner mig rastlös o måste röra på mig fast min foglossning + ischias :-/
Men har tyvärr ingen fungerande cykel och inte råd o gå o simma hela tiden i heller..
Så får tyvärr trottsa all smärta! Och börja tänka på vad jag äter + när jag äter det.. Så de inte blir skit varjedag! ;-P
Nä hoppas ni får en bra Tisdag allesammans :-)

Sandy

Ovido - Quiz & Flashcards