sandralinneasofia

Direktlänk till inlägg 8 maj 2013

falskhet!

Av Sandra Mitrovic - 8 maj 2013 21:20

Trött på alla falska människor..
Vissa (säger inga namn) säger en sak till mig och sen visar något helt annat med kroppsspråket. Och helt ärligt förstår jag inte varför och börjar undra vem man är falsk mot igentligen. Så de här med vänskap har jag svårt att förstå mig på.
Är inte många jag släpper nära inpå livet, men dom som kommer nära har åtminstone varit speciella för mig. Och tänkte skriva lite vänskaps namn, till folk som stått mig nära en gång i tiden,och vilka som står kvar så nära.

Sara
Kim
Anna
Alexandra (är kvar)
David (är kvar)
Angelica
Julia
Emelie

Vissa saknar jag och vissa vill jag inte ens ha med att göra. Och det är två som stått kvar, även om vi inte har haft världens bästa kontakt hela tiden, så när vi träffats så har de alltid varit som vi pratat dagligen. Och ni är guld världa.

Dom som jag "förlorat" har jag gjort de genom att dom sårat mig rejält, allt skit snack, flyttat, eller allmänt missförstånd.
Men tyvärr kan jag vara svår att få tillbaka så nära. Och vissa vill jag bara ha nära igen och kan säga att de INTE är dom som sårat mig.

S

 
 
Veronica

Veronica

12 maj 2013 20:08

Det märks att man har missat en hel del om vad som har hänt. Jag trodde att julle och du började komma överens och började kunna vara vänner eller var det bara som jag trodde för i skolan var allting bra.
Även om vi inte har någon kontakt du och jag, så finns jag här för dig. :)

http://acinorev.blogg.se

Sandra Mitrovic

5 juni 2013 16:22

okej.. Nja jag kan prata med henne, men är inte vän med henne och vissa saker tar tid att läka så är det bara.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mitrovic - 9 november 2018 13:34

Jag beundrar verkligen folk som gör det dom vill & verkligen kan tänka på sig själva! ni ska ha en guldstjärna! man bör göra detta mera, men känns som de bara blir hinder för hinder ! ...

Av Sandra Mitrovic - 8 november 2018 09:07


I Tisdags blev Heylin 3år, min lilla pajas. Men natten till Onsdag kom den äckliga magsjukan på besök! usch. så vi ligger magsjuka ännu. jag och dom små är bättre men I morse fick Tindra det också. Så vi har isolerat oss här hemma. Även på Heylins f...

Av Sandra Mitrovic - 25 oktober 2018 11:48

jag ropar på hjälp, men ingen ser mig - vägrar höra mig! Jag ser rakt in i en dimma, dimman till min död! jag är så svag att jag inte orkar kämpa. mitt huvud exploderar, jag exploderar. jag vill inte mera! jag orkar inte själv, men ändå står jag...

Av Sandra Mitrovic - 2 oktober 2018 09:21

Hon har så ont, och jag önskar varje dag att jag kunde ta över hennes smärta.. Nu kanske hon måste åka in igen.. Den här jävla cansern kan försvinna från våra liv. Jag vill inte förlora henne redan. Min älskade Mamma .! Sannie ...

Av Sandra Mitrovic - 1 oktober 2018 07:59

...när man vill mer än vad man klarar av. Detta är så hemskt. När man skriker på hjälp, men där finns ingen som kan hjälpa. När man går under av sig själv. Mina antidepressiva har hjälpt länge nu. Men nu känns de som om min utmatthet tar över. Och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards