sandralinneasofia

Alla inlägg under maj 2013

Av Sandra Mitrovic - 7 maj 2013 21:29

Den här veckan går vi bara i skolan/dagis imorgon också sen har vi lång helg :) och efter helgen ska jag ha praktik. Så får vi se hur de går.
Idag skulle jag igentligen ut på en joggingrunda, men vart inget. :/ så ska nog hinna.med de imorgon efter vårat möte, ska ju typ bara till skolan och ha idrott sen åka hem på möte. Och.imorgon åker min älskling iväg till en vän, så det ska bli ensamt men ändå skönt för honom :)
Så får vi se vad jag och Tindra ska hitta på, skulle ju bli skitväder så vet i hundan vad man kan hitta på, men kan ju hoppas på lite uppehåll :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 5 maj 2013 08:08

Igår var de en bra dag :) vi gick till våra älskade vänner, och spänderade hela kvällen där och de va mysigt och barnen lekte bra, dom till och med matade varandra med pizza :P haha tokstollar ;P
Idag ska vi i alla fall till parken har vi bestämt lite senare :) och va hade tur med vädret för verkar bli en strålande dag idag också :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 4 maj 2013 08:06

Idag får vi se vad som händer...
Ska i alla fall ut på en joggingtur idag får se när de blir. Men ska få in de idag i alla fall, för har varit slarv hela veckan :/ så lite ordning på torpet måste jag få.
Men har tränat lite styrka nu på morgonen, och funderar på att sätta igång en tråninga cd jag har och träna till den. Får nog bli så..

Hoppas ni.får.en bra Lördag :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 1 maj 2013 07:40

Igår var det en mysig dag när vi såg brasan :) Tindra tyckte den var spännande :) hon sa "jag känna" "oh varmt" härlig unge ;) men raketerna gillade hon inte så mycket, hon va ju inte jätte rädd men när Ante sa "är de pang" så skrek Tindra "PANG" och höll på att bli ledsen. Men är nog för de låter så högt som de är lite otäckt. Men annars gick allt bra hon gungade innan brasan började också :)

Idag flyttar systeralexandra med familj ner :D får se om man hinner träffa dom en sväng vill ju träffa "mosters" flicka <3 Annars idag ska jag försöka hinna.med att jogga, någon sorts konditions träning ska de bli i alla fall :)
Får se om man hinner städa också, måste få ner endel saker i källaren, så hoppas jag kan åtminstonde ta ner lite idag.

Nä om ett tag börjar våra bästa år så ska se de.

Tindra vaknade 05:30 idag även fast hon la sig typ halv elva igår, men Ante tog henne 1 timme så jag fick sova lite. Men nu sover hon igen, för vart ju jätte sent igår, så inte konstigt hon ville sova igen.

Hoppas ni får en bra 1maj
Och se upp för alla som luras ;P

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards