sandralinneasofia

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Sandra Mitrovic - 12 februari 2015 07:50

Just nu känner jag all lycka med min familj, jag älskar er så himla mycket Ante och Tindra. Ni får mig att bli lycklig! Utan er vill jag inte leva. Ni är det bästa som har hänt mig!
De är visa smådelar som inte får mig lycklig men de är inget som har med er o göra och de är inget jG kommer skriva här i heller..
Är så glad för att vi har kämpat så mycket för att få ett fungerande familjeliv och jag tycker att vi är där nu, ja mer än innan är väl småsaker vi måste arbeta på, men har vi kommit såhär långt så klarar vi resten med! Jag minns äntligen igen varför jag ville ha dig som man och Pappan till mina barn. Är så lycklig! Måste arbeta på mig själv och bli den personen jag vill vara, har kommit långt men ska komma längre!
det är du som har fått mig att kämpa och fått mig att vilja bli starkare i mig själv! Jag har mer självförtroende idag än vad jag hade för några år sen. Och är faktiskt stolt över de!
Att de fungerar bra hemma och på jobbet med, där trivs jag så underbart bra. Trodde aldrig jag skulle fungera så bra med dom och med så många killar, men de gör jag. Finns ju tjejer också men är ju mest killar. Så är förvånad men stolt :-)
Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards