sandralinneasofia

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Sandra Mitrovic - 1 februari 2015 17:54

ja idag vart maten gudomligt god! Till och med älskling gillade det. Men dom fick bröd o pommes till och jag åt kålrotpommes & hamburgare i salladsbröd :-) bilder kommer nedan och den andra ska jag testa göra imorgon :-)

Av Sandra Mitrovic - 1 februari 2015 11:56

ja första dagen med bara lchf.
Frukost: turkisk yoghurt, lite vispgrädde och solrosfrön + kaffe
Lunch: omelett - bacon, grädde, lite ost och salt&peppar
Middagen blir faktiskt hemmagjorda hamburgare i salladsblad. Bild kommer senare. Funderar på att ha kålrotpommes till också men har inte bestämt mig riktigt ännu!
Annars har jag bara städat idag. Allting är klart förutom vårat sovrum som är katastrof som vanligt :-/ fattar inte att de ska vara så svårt att få ordning! Hade helst bara slängt allt som man inte har nytta för! Så är de någon som behöver typ bebiskläder eller något ? finskor har Jag med stövlar osv..

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards