sandralinneasofia

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Sandra Mitrovic - 2 februari 2015 18:29

lovade ju ni skulle få bild på min fläskpannkaka och måste erkänna den var verkligen gudomligt god och en sak till jag fuskade lite med sylten men de hade jag inte behövt! Nästa gång blir de hallon o blåbär o grädde till.. Bara ätit god lchf-mat sen jag börja! Så va de inte förra gången. Nästa gång blir de att testa något annat :-)

Idag känner jag mig rätt så förvirrad i skälen och en extrem saknad efter mina älskade småsyskon, känner mig inte helt hel utan er. Och de
Kommer jag aldrig göra <3
Så blir en joggingtur sen när lillanuttan har lagt sig sen massa mys med älskling för de behövs idag också <3

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 2 februari 2015 13:50

ja en härlig sådan ;-)
Idag åt jag rester av gårdagens mat till lunch (fast utan kålrotpommesen) super gott var de :-) och som jag skrev igår ska jag testa göra fläskpannkaka ikväll. Och hann med en morgonpromenad på 42min :-) ska även jogga ikväll tänkte jag. Ska alldeles strax hämta snuttan på dagis sen ska vi åka lite pulka tänkte jag. Hon var ju så glad imorse av all snön och ville åka pulka till dagis med de vart de inte men blir nog att ta med den till dagis nu och se om det funkar ;-)
Imorgon blir de en fastardag, ska bara dricka min smoothie. Och vi kör möte imorgon så blir nog en promenad in till stan och efter de blir de att åka till jobbet :-)
Hoppas ni haft en bra måndag!
Trevlig vecka på er :-)
Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards