sandralinneasofia

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Sandra Mitrovic - 27 januari 2015 22:17

denna kväll fick jag lite ensamtid :-)
Så vart att läsa lite ur en roman, och insåg att jag måste köpa nya ;-P sen vart de att de Gotham och lite gottiMys till! Nu har jag förflyttat mig till sängen och ska kika på något på tvn.. För blir upp tidigt imorgon ska lämna snuttan på dagis och ta mig en långpromenad, sen blir de städning för hela slanten här hemmA. När älskling gick hemifrån så städade jag undan i köket också blev lite rensning i kylen så nu ser den bättre ut. Och sen vart de att städa toaletterna. Så är lite mindre att göra imorgon men fortfarande en heldel. Tycker inte om att städa men känner att vi börjar bli bättre på det här hemma.. Men hinner inte med allt varje vecka så har fått dela upp visa saker. Men men det blir säkert bra. Nu ska jag njuta lite i min säng. Ni får ha en bra Tisdagskväll av den tiden som är kvar :-)

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards