sandralinneasofia

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Sandra Mitrovic - 17 januari 2015 10:13

Ja då är man påväg till jobbet ?
Men vet ni vad? De gör inte mig något för jag verkligen älskar mitt jobb! Sen jag gick ner i tid så har jag insett att jag trivs för jävla bra. Nu kan jag tillochmed sakna det. Men sålänge körkortet inte finns så blir de lättare med sån lite timmar då de är så lång resetid! Berättade häromdagen för mina chefer att jag verkligen älskar mitt jobb! Man kan ju vara sig själv! O jag kan både vara arg, glad osv! Dom är verkligen bäst där..
Visst kan de ibland vara jobbigt att man är ifrån familjen så mycket men vi har de bra när vi är med varandra. Igår hade vi de underbart duschade tsm o skojade. Man ska vara glad för de man har, och det har jag varit dålig på!
Måste även berätta hur stolt jag är över min sambo, dom framsteg han tar nu är dom jag väntat på en väldigt lång tid och de känns nu äntligen som han är tillbaka. Men måste också erkänna att jag har svårt och fatta de. Men jag älskar honom och min underbara dotter ??
Hoppas ni får en underbar lördag!
För de ska jag ha även på jobbet. Och sen när jag kommer hem ska jag mysa med mina älsklingar ?
SaNnIE

Ovido - Quiz & Flashcards