sandralinneasofia

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Sandra Mitrovic - 13 januari 2015 21:24

Är det verkligen meningen man ska
Känna såhär??
De går dag ut och dag in
Jag bara funderar o funderar.
Men klarar inte av o såra andra, de får mig att bli där jag är..
Va faaan ska jag göra?
Jag orkar inte!
Mina tankar ta kål på mig!
Är inte normalt att ha såna här tankar typ hela tiden!
Hade jag inte haft min dotter så hade jag bosatt mig på jobbet!
Ledsen Förvirrad Ensam

Av Sandra Mitrovic - 13 januari 2015 17:58

...som lever inom mig.
Jag orkar inte! Har sagt de hundra gånger o jag gör de fortfarande inte. De gör mig svag att vara kvar här, men jag är för svag för att lämna!
Du kommer gång på gång på anledningar som får mig att stanna fast jag egentligen inte vill mer! Orkar inte kämpa, kämpa för något jag knappt känner något för! Något gör jag ju. Känner mer att jag vill härifrån än att jag vill stanna! Är de hemskt?
stannar för att ni ska må bra!
Men de tär på mig innerligt, slutar snart andas!
Vill inte, orkar inte!

/vilsen själ

Ovido - Quiz & Flashcards