sandralinneasofia

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2015

Känslan!

Av Sandra Mitrovic - 28 augusti 2015 09:29

av att alltid blir bort förklarad när man försöker be om hjälp! Av att alltid bli åsidosatt, av att man inte vågar öppna sig! Berätta hur allting egentligen ligger till. Det finns en enda person som vet hur jag egentligen är, vad jag har gjort! Vet alla mina brister som jag gång på gång försökt be om hjälp för, men inte kunnat förklara på något bra sätt! Sen när jag väl öppnar mig för en som kanske kan hjälpa. Hur tror ni då de är att höra "du har varit med om mycket också, det får man inte glömma"
Visst fan fattar jag att jag har varit med om mycket, men är mycket som inte har med det o göra! Vet inte hur länge det kommer dröja till nästa gång jag vågar öppna mig o be om hjälp, till någon annan som kanske kan hjälpa mig! Försökt till många men inte yttrat mig rakt ut mer än till denna personen som verkar skjuta allt åt sidan! Så trött på det!!
Vill må bra för mitt/mina barns skull! Men om man aldrig får rätt hjälp, så är det ju inget som går framåt, kan gå fram ett steg 1000 tillbaka!!

Sandy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mitrovic - 9 november 2018 13:34

Jag beundrar verkligen folk som gör det dom vill & verkligen kan tänka på sig själva! ni ska ha en guldstjärna! man bör göra detta mera, men känns som de bara blir hinder för hinder ! ...

Av Sandra Mitrovic - 8 november 2018 09:07


I Tisdags blev Heylin 3år, min lilla pajas. Men natten till Onsdag kom den äckliga magsjukan på besök! usch. så vi ligger magsjuka ännu. jag och dom små är bättre men I morse fick Tindra det också. Så vi har isolerat oss här hemma. Även på Heylins f...

Av Sandra Mitrovic - 25 oktober 2018 11:48

jag ropar på hjälp, men ingen ser mig - vägrar höra mig! Jag ser rakt in i en dimma, dimman till min död! jag är så svag att jag inte orkar kämpa. mitt huvud exploderar, jag exploderar. jag vill inte mera! jag orkar inte själv, men ändå står jag...

Av Sandra Mitrovic - 2 oktober 2018 09:21

Hon har så ont, och jag önskar varje dag att jag kunde ta över hennes smärta.. Nu kanske hon måste åka in igen.. Den här jävla cansern kan försvinna från våra liv. Jag vill inte förlora henne redan. Min älskade Mamma .! Sannie ...

Av Sandra Mitrovic - 1 oktober 2018 07:59

...när man vill mer än vad man klarar av. Detta är så hemskt. När man skriker på hjälp, men där finns ingen som kan hjälpa. När man går under av sig själv. Mina antidepressiva har hjälpt länge nu. Men nu känns de som om min utmatthet tar över. Och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards