sandralinneasofia

Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av Sandra Mitrovic - 6 augusti 2015 21:07

skulle ju egentligen på äventyr idag men blev uppskjutet pga personliga skäl! Men imorgon bitti drar vi iväg till Hbg blir en heldag på både fredriksdal och tropikariet.
Spännande ska de blir, o vädret ser i alla fall lite lovande ut så de hoppas vi på..
Nu ska jag nig strax lägga mig o glo på OZ, om de inte är något bättre på tvn.
Ha en bra kväll
Sandy

Av Sandra Mitrovic - 6 augusti 2015 11:03

Och jag känner mig en aning besviken. Men att leva ensam är jag van vid!! Vill inte ta de här!
Men ibland blir man tokig när man inte har någon att prata med..
Idag är tanken att jag o Tindra ska gå en promenad efter lunch o sen stanna på lekplatsen en stund. Sen tänkte jag hem o fixa lite, måste städa o lägga grejor på vinden osv. O se om de är mer kläder som ska rensas uppe på vinden.
Får se vad som hinns med idag. Men lite av de måste fixas. Och motionera måste jag göra känner jag! O så ska de ju bli så fint väder så känner inte för att sitta hemma. Blir de mega fint funderar jag på att bara dra till stranden en snabb sväng på kvällen. Men de ser vi vad som hinns.
Hoppas ni har de bra där ute!
Sandy

Ovido - Quiz & Flashcards