sandralinneasofia

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2015

Hello...

Av Sandra Mitrovic - 9 augusti 2015 10:43

mina följare som jag kanske inte har xD
Idag har jag känt av lite förvärkar här, inte mycket dok, bara som svag mensvärk! Men de kallas ju förvärkar så! ;-P
Nu dricker jag lite kaffe efter en sen frukost, ska strax ställa mig o ta tag i diskhögen! Sen tänkte jag nog dra med mig Tindra ut på en promenad o sen parken en sväng. Känner jag måste röra mig o att Tindra måste få komma ut efter en bara innedag o slapp igår. Vill få med mig älsklingen också, men får se hur de går :-P
Sen måste jag spendera eftermiddagen till städ o undan plock, visa grejor måste upp på vinden o jag står inte ut med att de ser IT såhär mera. Har skitit i typ städning i några veckor nu för jag inte orkar. Men känner att jag måste ta tag i de nu pga att jag inte tror jag kommer ha så mycket energi dom veckorna som är kvar här. Så tänkte att jag måste passa på dom dagarna man har lite mer energi!
Då förvärkar börjar komma o tryck neråt har jag känt nu börja nog i Tisdags tror ja de va, sen va de som de försvann o kom tillbaka igår o känner de fortfarande. Konstig känsla xD
Så känner ju på mig att bebis i alla fall kommer titta ut tidigare än bf. Men de visar sig men vill ju ha de mesta planerat o fixat. För efter förlossningen lär man ju inte orka så mycket. så de som måste vara i ordning när man kommer hem får man försöka ta tag i nu snart, i alla fall när man kommer in i september månad har jag tänkt.. Har fortfarande ingen byrå till lillfisen så får se när vi löser det.
Nä njuta av kaffet o sen ta tag i disken!
Hoppas ni får en bra Söndag :-)
Bilder från vårat äventyr kommer upp här nere.

Sandy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mitrovic - 9 november 2018 13:34

Jag beundrar verkligen folk som gör det dom vill & verkligen kan tänka på sig själva! ni ska ha en guldstjärna! man bör göra detta mera, men känns som de bara blir hinder för hinder ! ...

Av Sandra Mitrovic - 8 november 2018 09:07


I Tisdags blev Heylin 3år, min lilla pajas. Men natten till Onsdag kom den äckliga magsjukan på besök! usch. så vi ligger magsjuka ännu. jag och dom små är bättre men I morse fick Tindra det också. Så vi har isolerat oss här hemma. Även på Heylins f...

Av Sandra Mitrovic - 25 oktober 2018 11:48

jag ropar på hjälp, men ingen ser mig - vägrar höra mig! Jag ser rakt in i en dimma, dimman till min död! jag är så svag att jag inte orkar kämpa. mitt huvud exploderar, jag exploderar. jag vill inte mera! jag orkar inte själv, men ändå står jag...

Av Sandra Mitrovic - 2 oktober 2018 09:21

Hon har så ont, och jag önskar varje dag att jag kunde ta över hennes smärta.. Nu kanske hon måste åka in igen.. Den här jävla cansern kan försvinna från våra liv. Jag vill inte förlora henne redan. Min älskade Mamma .! Sannie ...

Av Sandra Mitrovic - 1 oktober 2018 07:59

...när man vill mer än vad man klarar av. Detta är så hemskt. När man skriker på hjälp, men där finns ingen som kan hjälpa. När man går under av sig själv. Mina antidepressiva har hjälpt länge nu. Men nu känns de som om min utmatthet tar över. Och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards