sandralinneasofia

Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Gravid

Av Sandra Mitrovic - 26 april 2015 21:01

ja nu tänker jag skriva det här också. Jag är gravid i v.14+4, så vi ska bli tvåbarns föräldrar och Tindra ska bli storasyster. Och vi alla är lyckliga för detta! Mår toppen och kommer jobba sålänge jag orkar. Känner att det är jobbigt redan nu men jag som är så envis ger ju verkligen inte upp här. Oavsett vad!
Vi får se hur det går!
Men mina morgonpromenader ska komma igång nu varannan morgon. Och dom andra ska jag försöka köra crosstrainern 30min. Så man ändå håller det lite i liv sen har jag några övningar jag kör med styrka också, blir också varannan dag.
Nej nu ska jag kika film. Den upp tidigt imorgon för morgonpromenad. Och efter de kör vi jobbet.
Hoppas ni får en trevlig vecka :-)
Sandy

 
 
mammamyy

mammamyy

28 april 2015 11:18

Kikar in och läste lite av din blogg precis för kolla så att ni alla mår bra fastän vi inte har kontakt så bryr jag mig om er alla ,så enkelt är det och så kommer det alltid vara.
Läste din nyhet om att du/ni väntar barn så vill bara säga grattis och hoppas allt kommer gå bra för er vilket jag vet redan att ni kommer klara för ni alla tre snart fyra är starkast tillsammans <3
Kram.

http://www.nouw.com/mammamyy

Sandra Mitrovic

29 april 2015 07:42

Tack. Och jag vet väl att du gör det även om jag inte förstår din val.. Och jag kände mig bara förnedrad av allt kände mig lurad o det hoppas jag du fattar o hoppas du inser vad som blivit fel här. Men ha det så bra o jag har alltid velat ditt o Zanders bästa även om du inte tror det!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mitrovic - 9 november 2018 13:34

Jag beundrar verkligen folk som gör det dom vill & verkligen kan tänka på sig själva! ni ska ha en guldstjärna! man bör göra detta mera, men känns som de bara blir hinder för hinder ! ...

Av Sandra Mitrovic - 8 november 2018 09:07


I Tisdags blev Heylin 3år, min lilla pajas. Men natten till Onsdag kom den äckliga magsjukan på besök! usch. så vi ligger magsjuka ännu. jag och dom små är bättre men I morse fick Tindra det också. Så vi har isolerat oss här hemma. Även på Heylins f...

Av Sandra Mitrovic - 25 oktober 2018 11:48

jag ropar på hjälp, men ingen ser mig - vägrar höra mig! Jag ser rakt in i en dimma, dimman till min död! jag är så svag att jag inte orkar kämpa. mitt huvud exploderar, jag exploderar. jag vill inte mera! jag orkar inte själv, men ändå står jag...

Av Sandra Mitrovic - 2 oktober 2018 09:21

Hon har så ont, och jag önskar varje dag att jag kunde ta över hennes smärta.. Nu kanske hon måste åka in igen.. Den här jävla cansern kan försvinna från våra liv. Jag vill inte förlora henne redan. Min älskade Mamma .! Sannie ...

Av Sandra Mitrovic - 1 oktober 2018 07:59

...när man vill mer än vad man klarar av. Detta är så hemskt. När man skriker på hjälp, men där finns ingen som kan hjälpa. När man går under av sig själv. Mina antidepressiva har hjälpt länge nu. Men nu känns de som om min utmatthet tar över. Och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards