sandralinneasofia

Alla inlägg den 29 april 2015

Av Sandra Mitrovic - 29 april 2015 17:26

Fattar inte hur man kan göra såhär... Lämna barnen ensamma o tro att dom klarar allt själv... Men hur dan ska man klara sig själv när ens föräldrar ALDRIG lärt en hur... Jag är så arg på er och fullkomligt frustrerad!!
Nu är det inte ni som hjälper utan de är jag som gör det.

Kommer aldrig nånsin göra såhär mot mina barn, det är något jag verkligen lärt mig!!! Man ska lära sig i god tid att bli vuxen. Visa vuxen världen men att man inte är enSam!!!

SÅ JÄVLA FRUSTRERAD!!!!!!!

Av Sandra Mitrovic - 29 april 2015 07:55

idag Skinner solen, gött! Hade ingen energi till att ta morgonpromenaden idag så satsar på en joggingtur ikväll ska samla energi till det! Men först får man bege sig till jobbet. Och spendera 8timmar där.. Idag känns det inte lockande men vad gör man?!
Tur jag trivs där i alla fall annars hade det nog varit jobbigare. Men vill så gärna göra min dröm, men hoppas jag kan göra det, för det är min önskan ??
Starta eget café för er som undrar är min stora dröm. Och jag har insätt att jag har drivkraften! Är kanske visa saker jag behöver hjälp med. Men just drivandet tror jag att jag klarar. Och är envis o har ju chef instinkterna, fråga mina kollegor, haha! Lägger mig i allt och mina chefer avgudar mig som en kollega sa. Jag är den enda som inte klagar o gnäller. Det enda jag gnäller/tjatar på är när folk gör fel osv.. Haha!
Och jag gör alltid någonting. Mest nu när Jag är gravid som jag inte orkar göra något hela tiden o då undrar endel.. Förutom nu när alla vet om det.
Så det är min önskan, krävs ju endel kurser osv, men det är jag beredd att ta och kan ni tänka er jag "plugga" haha!
Nä ha en bra dag!

Sandy

Ovido - Quiz & Flashcards