sandralinneasofia

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Sandra Mitrovic - 18 februari 2013 12:33

För mig är du en stjärna

för mig är du den enda, livet vill jag dig dela

oavsätt våra vågor så ska jag förevigt vara din <3


Det finns vissa hop i livet, det finns också glädje.

Att älska någon, och veta att det är äkta kärlek är det

finaste man kan vara med om, och tro mig man gör allt för den personen

och jag menar verkligen ALLT.

En sån som dig, vill jag inte förlora för du är allt jag önskat mig.

Jag kämpar för att få allting bra & jag hoppas att jag endag kommer lyckas

för det är de jag hoppas på.



Love you <3

Av Sandra Mitrovic - 18 februari 2013 11:39

Är tamefan ett utav det värsta som finns


Trött på att alla säger att jag inte är ensam och bla bla bla.. Men varför sitter jag har dag in och dag ut helt ensam? Varför är det alltid jag som ska komma till er? Varför är det aldrig någon som hör av sig till mig?

Ja det finns ju helt enkelt en andledning. Och ni måste ju fatta själva att hör jag av mig hela tiden och ni typ aldrig till mig så känner ju jag mig "tjatig". Men är väl ingen som förstår något längre... Trött på all falsk vänskap, ni behöver inte känna att jag är utanför, för det är jag redan oavsätt vad! Och jag brukar inte känna den känslan, men tro mig nu gör jag det...

Men varför angaskera sig på såna människor?! Orkar seriöst inte bry mig, men ändå gör jag det!!


Nog om det skitet!


Idag känner jag mig lite piggare och bara teppt i näsan och lite hosta kvar.. Så har plockat lite här hemma och ikväll tänkte jag ta ork till att göra korvsoppa =) Och om jag har ork senare ikväll så blir det en liten joggingtur. Märks att jag blir rastlös så fort jag blir lite pigg... Sen imorgon ska jag börja med mina kalorier igen, försöka att få allt på banan IGEN, ett jävla hoppande på mig... Men blir tydligen så när måendet är hoppande också!


Nä nu ska jag slappa medans Tindra sover, sen får vi se vad vi hittar på och vad klockan blir och hur pigga vi är.. Kanske orkar mer en promenad =)


Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards