sandralinneasofia

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Sandra Mitrovic - 23 februari 2013 20:26

Ingen förstår någonsin hur jag känner, eller också är jag löjlig och allt är mitt fel hela jävla tiden..

Trött på att ha de såhär, trött på att känna ångesten, paniken, räddslan och ensamheten. Har alltid

varit den ensamma, ibland får jag ångest över det och ibland orkar jag inte bry mig. Men hellre är jag

ensam än med falska människor!

Men är glad jag har min lilla familj nu. För den enda i hela världen som förstår mig är Andrée <3

Och jag har alltid sagt att han är den rätt och att han är den jag vill leva mitt liv med. Och det är

också för att han alltid förstår mig och sviker mig aldrig. Han har funnits där för mig i 6år och jag

kommer aldrig svika dig kommer hjälpa dig igenom allt <3


Idag hände inte mycket, mår dåligt pga förskyldningen. Så har försökt att ta de lungt.

Får se vad som händer imorgon, blir nog städ om jag orkar.


Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards