sandralinneasofia

Direktlänk till inlägg 18 februari 2013

Ensamhet

Av Sandra Mitrovic - 18 februari 2013 11:39

Är tamefan ett utav det värsta som finns


Trött på att alla säger att jag inte är ensam och bla bla bla.. Men varför sitter jag har dag in och dag ut helt ensam? Varför är det alltid jag som ska komma till er? Varför är det aldrig någon som hör av sig till mig?

Ja det finns ju helt enkelt en andledning. Och ni måste ju fatta själva att hör jag av mig hela tiden och ni typ aldrig till mig så känner ju jag mig "tjatig". Men är väl ingen som förstår något längre... Trött på all falsk vänskap, ni behöver inte känna att jag är utanför, för det är jag redan oavsätt vad! Och jag brukar inte känna den känslan, men tro mig nu gör jag det...

Men varför angaskera sig på såna människor?! Orkar seriöst inte bry mig, men ändå gör jag det!!


Nog om det skitet!


Idag känner jag mig lite piggare och bara teppt i näsan och lite hosta kvar.. Så har plockat lite här hemma och ikväll tänkte jag ta ork till att göra korvsoppa =) Och om jag har ork senare ikväll så blir det en liten joggingtur. Märks att jag blir rastlös så fort jag blir lite pigg... Sen imorgon ska jag börja med mina kalorier igen, försöka att få allt på banan IGEN, ett jävla hoppande på mig... Men blir tydligen så när måendet är hoppande också!


Nä nu ska jag slappa medans Tindra sover, sen får vi se vad vi hittar på och vad klockan blir och hur pigga vi är.. Kanske orkar mer en promenad =)


Sannie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mitrovic - 9 november 2018 13:34

Jag beundrar verkligen folk som gör det dom vill & verkligen kan tänka på sig själva! ni ska ha en guldstjärna! man bör göra detta mera, men känns som de bara blir hinder för hinder ! ...

Av Sandra Mitrovic - 8 november 2018 09:07


I Tisdags blev Heylin 3år, min lilla pajas. Men natten till Onsdag kom den äckliga magsjukan på besök! usch. så vi ligger magsjuka ännu. jag och dom små är bättre men I morse fick Tindra det också. Så vi har isolerat oss här hemma. Även på Heylins f...

Av Sandra Mitrovic - 25 oktober 2018 11:48

jag ropar på hjälp, men ingen ser mig - vägrar höra mig! Jag ser rakt in i en dimma, dimman till min död! jag är så svag att jag inte orkar kämpa. mitt huvud exploderar, jag exploderar. jag vill inte mera! jag orkar inte själv, men ändå står jag...

Av Sandra Mitrovic - 2 oktober 2018 09:21

Hon har så ont, och jag önskar varje dag att jag kunde ta över hennes smärta.. Nu kanske hon måste åka in igen.. Den här jävla cansern kan försvinna från våra liv. Jag vill inte förlora henne redan. Min älskade Mamma .! Sannie ...

Av Sandra Mitrovic - 1 oktober 2018 07:59

...när man vill mer än vad man klarar av. Detta är så hemskt. När man skriker på hjälp, men där finns ingen som kan hjälpa. När man går under av sig själv. Mina antidepressiva har hjälpt länge nu. Men nu känns de som om min utmatthet tar över. Och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards