sandralinneasofia

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Sandra Mitrovic - 30 december 2013 00:04

Tjenixen!
Idag var jag o Tindra på väla med tjejligan ;-) och det var verkligen trevligt o mysigt att få umgås med er, det behövdes verkligen <3
Vart en present till min älskade Pappa som fyller år imorgon <3
Och kallingar till min Darling här hemma & hårfärg till mig sen lite mat :-)
Imorgon blir det nog fix av hår och firande av min älskade Pappa & det ska verkligen bli mysigt <3
Men först innan allt detta så ska jag ha ett möte, som behövs <3
Och se hur min Älskling mår som ska kontakta vc pga sin arm, jag hoppas det går bra hjärtat mitt <3
Mycket kärlek på en gång men det är de jag måste lära mig jag som har svårt att visa kärlek.
Är otroligt pigg ikväll de säger mig att jag kommer vara j*vligt trött imorgon ;-P men vad gör de om 100år? :-P
Nä nu blir det att nörda till one tree hill, tills jag somnar ;-P
Hoppas ni sover gott där ute :-)

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards