sandralinneasofia

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Sandra Mitrovic - 11 december 2013 14:30

......att jag nog behöver få vara hemma själv ibland, för att jag blir för beroende av min sambo vilket inte är bra och får mig o må dåligt. Behöver pause ibland även om de bara är några dagar.
Kanske misstolkas men så är det¡

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 11 december 2013 08:48

Idag är vi fortfarande sjuka, vill ju aldrig ge med sig och jobbigt att man ska vakna varje natt. Igår kväll somnade inte Tindra fören 22:00 och de va ju för att det vart så konstig middag o då vaknade hon igen 01:00 ja då var det bara att hon fick ligga i min säng..
Så vaknade vi 07:40, då var det bara sjukanmäla oss..
Idag ska jag se om jag kan få lite ordning här hemma om nu Älskling kommer hem idag som det är sagt, eller om han stannar längre, fast är han värld eftersom han inte åker bort så mycket själv.
Idag ska vi äta min goda kycklinggryta som jag gjorde i Måndags.
Sen ska jag försöka bli nyttigare också eftersom efter jul tänkte jag försöka att bara äta "gottis" en gång i månaden och på kalas. Och inte äta mega mycket. Och så fort hostan är över, ska träningen igång också.

Hoppas ni slipper förkylningar och att ni får en toppen Onsdag :-)

Sannie ¤

Ovido - Quiz & Flashcards