sandralinneasofia

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Sandra Mitrovic - 8 december 2013 20:46

Känner mig värdelös och meningslöst känner mig som världens ensamaste hela tiden.. allt känns så tungt o jobbigt när jag ser vad alla andra har.. så jobbigt, vill inte känna såhär. Vill kunna må bra.
Undrar om jag någonsin mått helt bra, har nog bara kunnat lägga allt bakom mig tills en sak till tungt mig!
Orkar inte känna mera.
Är värld all sikt i världen, är ingen bra människa de folk sett av mig förutom Ante är falskt.. hela jag är falsk..
Innestinne är det INGEN som vet hur jag känner o hur jag mår!
Och de kommer stanna därinne för jag själv vet inte hur jag ska behandla dom känslorna.

- ingen kommer aldrig någonsin förstå

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 8 december 2013 20:04

Idag är det segt, både trött på hostan som inte vill ge men sig och slut i kropp. Vill bara vara frisk psykiskt & fysiskt!!
Annars lever jag..
Nu blir det solsidan och efter det Johan Falk, hoppas jag kan hålla mig vaken ..

Hoppas ni haft en bra helg
Min helg i bilder .
Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards