sandralinneasofia

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Sandra Mitrovic - 16 juli 2013 20:41

ja imorgon ska vi åka tidigt till kiviksmarknad, jag har aldrig varit på den så vi ville jätte gärna till den i år och tar ju ca 3tim och åka så blir en heldag med piknick och grejor =) ska faktiskt bli mysigt.

sen återstår bara våran tältingtur, men blir nog inte fören nästa vecka igen eller något..


På Måndag är tanken att jag ska börja med en diet som heter 5-2 metoden. Och för er som inte hört talas om den innan så innerbär de att man äter normalt och "fastar" 2 dagar i veckan och jag ska käka 500kalorier dom två dagarna men dagarna ska helst inte ligga bredvid varandra.

så får vi se om jag lyckas, men jag håller tummar och tår. =)


Men hoppas ni har det bra, jag ska kika på min serie nu innan de blir nanedax då vi måste upp tidigt.

Men hoppas ni får en bra dag som jag hoppas vi får imorgon =)


Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards