sandralinneasofia

Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra Mitrovic - 6 februari 2013 21:18

Jupp,

idag är jag riktigt stolt, då jag kunnat motstå glass som Ante kom hem med som han skulle äta och sen köpte han en energidricka till mig och den har jag inte rört än, för den tänkte jag ha i helgen. Tänkt att jag bara ska dricka den och sen vatten och bara "gotta" mig med morötter/gurka och dipa. Så hoppas jag klarar av och hålla de även fast andra äter. Har nu inte ätit något gottis på snart en vecka. de enda jag ätit som jag inte ska äta är en brödskriva/lasange/stekt potatis. Men nu ska jag komma ifrån de igen!! För ska inte vara för "snäll" mot mig själv på den fronten!


Sen är jag stolt för att jag inte tränat något denna vecka för att jag försökt konsentrera mig på kosten, och hade igentligen ingen lust allt att jogga idag, men drog mig själv ut på en 40mins runda och DET gör mig stolt, för nu känner jag mig en anning taggad igen.. Så tanken med denna vecka är att jag ska jogga imorgon kväll med direkt när Tindra lagt sig. Och sen på Fredag ska jag testa gå en lång runda direkt efter dagis (eftersom jag inte kan träna på kvällen då Ante ska åka iväg) Sen på Lördagen tar jag min vanliga lång promenad i skogen med Tindra och på Söndagen också.. Och om Ante kommer hem bra tid (vilket inte händer ofta) så blir det en joggingtur på söndagen också.

Så det är mitt mål denna vecka. Och känns faktiskt bra att ha några del mål, för mina långsiktiga ser man inte framimot på samma sätt, eller jo men det är ju så långt fram!


Jag fattar inte att man kan ha så dåliga (otränade) muskler som jag har.. Mäker bara jag ska bära något att de går en stund sen blir de jobbigt och värker i armarna =( Önska de va lättare att träna upp musklerna hemma!!

Och önska jag kunde få mina pengar NU så jag kan skaffa mig ett gymkort!


Nog om det...

I helgen kommer mina fina vänner, och jag tänkte bjuda dom på middag och ha lite roligt är tanken, hoppas alla kommer. Men om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag inte det.

Men blir säkert bra oavsätt om vi bara blir några. Men hoppas ni alla kan komma <3


Nä nu ska jag strax lägga mig i sängen och se min serie, sen blir det nannakunden för mig då klockan ringer 05:00 imorgonbitti...


Sannie

Av Sandra Mitrovic - 3 februari 2013 08:51

Ja haft magsjuka i två dagar fredag & lördag. Det vart ju en roligt helg! Jag som ville spendera min lördag med mina vänner, men de fick jag ju inte :( men min Mamma & Systrar har varit här och dom har hjälpt Ante lite :) & umgåts med Tindra. och hjälpt Ante och hämta grejor och handlat. Så det känns skönt.. Det possetiva är ju att det står -2 kg på vågen på 2dagar. Nu hoppas jag att man är helt frisk så man slipper man vara hemma, blir så otroligt rastlös.. Så man också kan komma igång med träningen igen :) visst började i Fredags på riktigt, på förmiddagen och så vart jag magsjuk på eftermiddagen! Nä ska ta en knäckemacka nu som mellanmål. Hoppas ni haft en toppen helg :) - hoppas på ett friskare liv nu! Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards