sandralinneasofia

Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Duktig

Av Sandra Mitrovic - 19 februari 2013 10:29

Ja idag känner jag mig faktiskt duktig =)

Har pratat med skolsyster idag om vissa saker som ska redas ut. Och ringt lite samtal, men ska

ringas mera i veckan. Så detta känns bra, hoppas bara att det går framåt också.


Jag älskar dig Hans Peter Andrée Mitrovic,

sa ju att jag gör allt för dig och en dag kommer du

att må bättre och klara mer än vad du någonsin tror.

tillsammans klarar vi allt, men älskling vi måste kämpa TILLSAMMANS!


Senare blir det en promenad och lite ärenden och leka med Tindra, se om vi hinner med parken en

sväng så hon får leka, de behöver hon.


Önska bara den här jäkla hostan kunde ge sig så man kan börja träna normalt.

Men tills dess får jag konsentrera mig på kosten och just nu går det bra, får tänka

på att jag vill ha vacker kropp och att de är på god väg! Eftersom jag inte kan ha

stl L på mjukis/leggins då de känns förstort till och med leggins i M känns

förstort.

Och om någon vecka är det invägning igen, så får kämpa extra mycket dom

här dagarna, då jag inte lyckats så bra dom andra dagarna!


Du är ljuset i mitt liv, du och din Pappa får mig att vilja leva förevigt

och ni är allt jag önskat mig <3


Sannie


 
 
Angelica - Zanders mamma.

Angelica - Zanders mamma.

19 februari 2013 13:29

Vilken fin och underbar bild på dig och Tindra! :-)

http://www.nattstad.se/perfectlifeinwords

Sandra Mitrovic

19 februari 2013 17:11

Tack =) Jag gillade den också! =)

 
Angelica - Zanders mamma.

Angelica - Zanders mamma.

19 februari 2013 19:47

Varsågod Sandra! :)
Ja, men det förstår jag, lyser kärlek i era ögon!
Hoppas allt är bra & önskar er ett fortsatt trevligt lov. :)

http://www.nattstad.se/perfectlifeinwords

Sandra Mitrovic

20 februari 2013 15:30

Desamma =)

 
Angelica - Zanders mamma.

Angelica - Zanders mamma.

24 februari 2013 18:19

Tack så mycket! :)
Ville bara säga att du har en jätte fin blogg. <3

http://www.nattstad.se/perfectlifeinwords

Sandra Mitrovic

25 februari 2013 18:47

Okej.. Tack så mycket =)

 
Angelica - Zanders mamma.

Angelica - Zanders mamma.

26 februari 2013 20:46

Absolut ingen fara! :)

http://www.nattstad.se/perfectlifeinwords

Sandra Mitrovic

28 februari 2013 10:37

=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mitrovic - 9 november 2018 13:34

Jag beundrar verkligen folk som gör det dom vill & verkligen kan tänka på sig själva! ni ska ha en guldstjärna! man bör göra detta mera, men känns som de bara blir hinder för hinder ! ...

Av Sandra Mitrovic - 8 november 2018 09:07


I Tisdags blev Heylin 3år, min lilla pajas. Men natten till Onsdag kom den äckliga magsjukan på besök! usch. så vi ligger magsjuka ännu. jag och dom små är bättre men I morse fick Tindra det också. Så vi har isolerat oss här hemma. Även på Heylins f...

Av Sandra Mitrovic - 25 oktober 2018 11:48

jag ropar på hjälp, men ingen ser mig - vägrar höra mig! Jag ser rakt in i en dimma, dimman till min död! jag är så svag att jag inte orkar kämpa. mitt huvud exploderar, jag exploderar. jag vill inte mera! jag orkar inte själv, men ändå står jag...

Av Sandra Mitrovic - 2 oktober 2018 09:21

Hon har så ont, och jag önskar varje dag att jag kunde ta över hennes smärta.. Nu kanske hon måste åka in igen.. Den här jävla cansern kan försvinna från våra liv. Jag vill inte förlora henne redan. Min älskade Mamma .! Sannie ...

Av Sandra Mitrovic - 1 oktober 2018 07:59

...när man vill mer än vad man klarar av. Detta är så hemskt. När man skriker på hjälp, men där finns ingen som kan hjälpa. När man går under av sig själv. Mina antidepressiva har hjälpt länge nu. Men nu känns de som om min utmatthet tar över. Och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards