sandralinneasofia

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Sandra Mitrovic - 8 mars 2014 18:07

Idag var det egentligen meningen att vi skulle ut o gå hela familjen på förmiddagen men blev istället till väla en sväng med Monica :-) och det var trevligt men fattigare blev man :-/ suck! Men huvudsaken vi hade trevligt. Sen nu ikväll ska vi mysa till mello allihopa :-)
Efter upp o ner känslor så inser jag hela tiden hur mycket jag älskar min lilla familj och jag borde mest av allt bara slappna av och inse hur bra vi har det, bara vi arbetar på våra problem :-) jag älskar er så jäkla mycket så de går inte att beskriva i ord.
Vill flytta och bilda större familj med er och gifta mig med min blivande man <3
Tanken på att leva utan dig är tanke på ensamhet, tanke på att flytta någonannanstans utan dig är ingenstans, tanke på att leva med någon annan finns inte, för jag ser bara dig ingenannan! <3
Folk säger att jag o Tindra också måste må bra, men mitt hjärta blöder utan han och Tindra mår också dåligt utan han. Och har vi dessutom kämpat i 7år så känns det som "varför inte fortsätta kämpa?" Men grejen är att vi måste kämpa tillsammans och inte varannan gång!

Idag köpte jag nya inlägg till skona som jag ska ha när jag joggar, ska bli spännande att prova om dom är sköna ;-) sen köpte jag hörlurar också då mina andra har pajat IGEN!

Jag älskar dig min stjärna och hjälte <3

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards