sandralinneasofia

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Sandra Mitrovic - 7 mars 2014 05:56

Idag känns denna dagen inte bra, bara för att den började dåligt även om den knappt har börjat!!!! Kunde inte träna imorse och bara det är förjävligt!! Sen är jag så trött på allt som händer o sker just nu, inte allt men jävligt mycket! Kan inte var mig själv längre hemma för känner bara "rör mig inte" och allting känns bara kaos på den biten!! Vet inte vad jag ska ta mig till...
Men en sak är bra och det är att jag förmodligen börjar min praktik på Onsdag :-) och det ser jag framimot som jag längtat :-)
Och igår bestämde jag mig för att beställa student grejor i alla fall, för tror jag hade ångrat mig om jag inte gjorde det!! Så det känns skönt :-)

Har insätt att jag håller allt otroligt långt inom mig!! Så långt att det gör ont.. Men ibland vill jag bara leva ensam istället och ibland vill jag det inte! Så det här med att veta vad jag vill, vet jag verkligen inte!! Är jobbigt och känna denna känslan! Jobbigt att må såhär!
Orkar egentligen inte, men ändå så måste jag orka hela tiden :-/

Ha en bra Fredag :-)
Sannie

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards