sandralinneasofia

Direktlänk till inlägg 26 januari 2014

Söndag!

Av Sandra Mitrovic - 26 januari 2014 09:28

Varför är det bara en som ska höra av sig hela tiden? Jag orkar inte detta har försökt o hålla kontakter med folk i omgångar men när jag väl slutar höra av mig så hör jag inte av någon längre och då är jag mer än ensammast ! Förstår mig inte på hur vissa folk tänker!! Därför jag har svårt med folk i min närhet för att människor alltid sviker någon gång! Beror på hur litet det är men just nu känns det som allt är stort! :-( svårt o ta tillbaka vänner men vill ändå dom ska ta kontakt själva för nu är de bara jag som får ha kontakt med folk för att ha folk kring mig och ja de finns folk som hör av sig till mig men de är knappt en gång på ett halv år! Och då kanske ni känner ensamheten! Dom enda jag har nära mig är min sambo o mitt barn numera. Har svårt o släppa in dom helt också men tar dom mer in i mitt liv än vad jag gör med andra! Särskilt min sambo för han känner mig bättre än någon annan! Så han vet hur jag fungerar o dömer mig inte så utav det! För de har tyvärr med min uppväxt o göra och ibland hatar jag det för jag vill inte alltid reagera så mycket som jag faktiskt gör... Det gör ont i mig också och jag mår otroligt dåligt utav det!!
Nä nog med ångest här....

Sannie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mitrovic - 9 november 2018 13:34

Jag beundrar verkligen folk som gör det dom vill & verkligen kan tänka på sig själva! ni ska ha en guldstjärna! man bör göra detta mera, men känns som de bara blir hinder för hinder ! ...

Av Sandra Mitrovic - 8 november 2018 09:07


I Tisdags blev Heylin 3år, min lilla pajas. Men natten till Onsdag kom den äckliga magsjukan på besök! usch. så vi ligger magsjuka ännu. jag och dom små är bättre men I morse fick Tindra det också. Så vi har isolerat oss här hemma. Även på Heylins f...

Av Sandra Mitrovic - 25 oktober 2018 11:48

jag ropar på hjälp, men ingen ser mig - vägrar höra mig! Jag ser rakt in i en dimma, dimman till min död! jag är så svag att jag inte orkar kämpa. mitt huvud exploderar, jag exploderar. jag vill inte mera! jag orkar inte själv, men ändå står jag...

Av Sandra Mitrovic - 2 oktober 2018 09:21

Hon har så ont, och jag önskar varje dag att jag kunde ta över hennes smärta.. Nu kanske hon måste åka in igen.. Den här jävla cansern kan försvinna från våra liv. Jag vill inte förlora henne redan. Min älskade Mamma .! Sannie ...

Av Sandra Mitrovic - 1 oktober 2018 07:59

...när man vill mer än vad man klarar av. Detta är så hemskt. När man skriker på hjälp, men där finns ingen som kan hjälpa. När man går under av sig själv. Mina antidepressiva har hjälpt länge nu. Men nu känns de som om min utmatthet tar över. Och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards