sandralinneasofia

Alla inlägg under januari 2018

Av Sandra Mitrovic - 4 januari 2018 23:11

man ska aldrig glömma o visa sin kärlek för dom som verkligen betyder något. man kan förändra en människa genom o berätta det för sin livspartner varje dag. jag är enormt dålig på det, men de är en sak jag vill förändra hos mig. visa mer kärlek & kunna visa mer kärlek, både till min fina man & mina underbara barn. ni är det bästa jag har i mitt liv. & det lättaste för mig har alltid varit o skriva allt jag känner. Men nu ska jag arbeta på att säga fina saker o vad jag verkligen känner också.. alltid kommer ta tid, men har jag det som mål så är det något jag verkligen vill..

?Sannie

Av Sandra Mitrovic - 1 januari 2018 12:26

Ja då börjar vi 2018 & hoppas på att detta blir ett bättre år.
Vi längtar till april nu, då lillebror ska komma till världen.
Hoppas ni alla får ett bra 2018 :-)

? Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards