sandralinneasofia

Direktlänk till inlägg 4 januari 2013

Vet varken ut eller in....

Av Sandra Mitrovic - 4 januari 2013 19:54

Ena sekunden vill jag bara försvinna bort från denna värld, medans andra sekunden så mår jag tipptopp och den tredje sekunden känner jag ingenting!

jag orkar inte med dom här känslorna längre... Men nästa vecka ska jag fixa någon vi ska prata med. Och försöker få träningen på banan igen och kosten äta mindre till och börja med!!


Men att må såhär upp o ner gör ingenting lätt, och står här och undrar när allt ska vända till det bra igen

när ska jag få må bra? Ärligt talat har jag aldrig riktigt mått bra, det har alltid vandrat fram och tillbaka.

Men just nu vill jag bort från allt, vill försvinna till en bättre värld, där mina tankar och saker blir ogjort



Och jag vet att min familj drabbas utav detta, mest min sambo för mår jag inte bra kan jag inte vara mig själv.

Men Tindra försöker jag vara glad till och är det för det mesta också. Så du får förlåta mig älskling om jag beter mig som ett svin nu när allt är upp o ner, men ibland önska jag bara att jag kunde bo för mig själv, så all min depprition kunde drabba mig själv istället. För jag orkar inte mycket längre, en dag kommer jag lämna allt för att inte såra er, fast jag vet att jag kommer såra er på ett annat sätt. Men det gör så fruktansvärt ont att se er lida!


Och jag skiter i om folk klagar för att jag skricver detta nu.... För jag behöver ta ut det någonstans och det blir här!


Dessutom är det ju min blogg, och jag skriver vad jag vill i den!!


Imorgon ska i alla fall jag och Tindra ut på en promenad och sen ska vi nog till affären och handla någon glasstårta för Tindra blir ju 2år på söndag =) Tänka sig att man varit Mamma i 2år =)

Så blir att fira henne lite och sen ska hon få öppna våra paket, Men vi kommer ha ett kalas sen också vi tänkte ha de den 13e =) Tänkte jag skulle göra ett evenemang på fejjan, sen får man kanske skicka eller ringa dom som inte har fejjan såklart!


Sannie

 
 
Veronica Möller

Veronica Möller

13 januari 2013 01:03

Du ska veta att det finns många människor som stöttar dig, som bryr sig om dig, även när du mår dåligt men kanske visar det dåligt för dom inte vet hur dom ska hantera sitationen.
Jag bryr mig om dig, för du är en fin människa och jag finns här för dig, även om du inte tror det så kommer jag alltid finnas här för dig. :)

http://acinorev.blogg.se

Sandra Mitrovic

16 januari 2013 13:10

Jo men det känns inte alltid så... Har svårt för det att se det ibland.. För är inte många som har pratat med mig överhuvetaget! Men nu vet jag att du finns och vissa andra också, och det betyder mycket =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mitrovic - 9 november 2018 13:34

Jag beundrar verkligen folk som gör det dom vill & verkligen kan tänka på sig själva! ni ska ha en guldstjärna! man bör göra detta mera, men känns som de bara blir hinder för hinder ! ...

Av Sandra Mitrovic - 8 november 2018 09:07


I Tisdags blev Heylin 3år, min lilla pajas. Men natten till Onsdag kom den äckliga magsjukan på besök! usch. så vi ligger magsjuka ännu. jag och dom små är bättre men I morse fick Tindra det också. Så vi har isolerat oss här hemma. Även på Heylins f...

Av Sandra Mitrovic - 25 oktober 2018 11:48

jag ropar på hjälp, men ingen ser mig - vägrar höra mig! Jag ser rakt in i en dimma, dimman till min död! jag är så svag att jag inte orkar kämpa. mitt huvud exploderar, jag exploderar. jag vill inte mera! jag orkar inte själv, men ändå står jag...

Av Sandra Mitrovic - 2 oktober 2018 09:21

Hon har så ont, och jag önskar varje dag att jag kunde ta över hennes smärta.. Nu kanske hon måste åka in igen.. Den här jävla cansern kan försvinna från våra liv. Jag vill inte förlora henne redan. Min älskade Mamma .! Sannie ...

Av Sandra Mitrovic - 1 oktober 2018 07:59

...när man vill mer än vad man klarar av. Detta är så hemskt. När man skriker på hjälp, men där finns ingen som kan hjälpa. När man går under av sig själv. Mina antidepressiva har hjälpt länge nu. Men nu känns de som om min utmatthet tar över. Och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards